Hai ! Helo ! Salam ! Thanks sbb sudi masuk blog ni :) Saya benci CopyCats . Saya suka MaxChangmin & SongJongKi dan apa-2 yg berkaitan dengan KOREA ;P Korang minat Korea tak ? Hehe ~ Samala saya . Sayang Korang . Hihi :D

30/11/2011

My Feelings to you :)


Salam , hari ni aku
 ada baca blog aishah . She's talking about me . Terharunya  ; )
She said , i'm her bestriend , and its will never end .  I know that ^^
So , harini . Aku nk tulis pasai dia pulak =)

Aishah Bt Rofizan . Budak ni KawanBaik aku selama-lamanya . Oke ? Kawan yang paling aku sayang . I love her more than myself u know ? Aishah , kalau hg nak tau , aku suka sangat-2 berkawan dengan hg . =.= 
Foryourinformation , aku terasa jugak hang ada kawan baru . Semenjak hg rapat dengan Ceah , hang selalu sembang dengan dia . Kalau boleh aku nak join sekali , tapi ampa dok bercerita benda yg aku takpaham . Takkan la aku nak menyampuk --'

Then , aku taktau nak buad apa . Aku pi la rapat dengan Zalikha . Kalau tak , aku takla rapat sangat . Ni semua sbb Syafina selalu takmai sekolah . Aku boring la duk sorang-2 . Takdak kawan nak sembang .. Tambah-2 dalam kelas 2 Alpha yg dulu , hg selalu swuh aku tukaq tempat dengan Ceah . Kadang-2 aku rasa TERPINGGIR . Kalau aku dok ngan Aimy pon , bukan bleh sembang apa sangat . Hg bukan taktau perangai aku kan ? Aku ni suka merapu lebih . Macam Aimy kata " Buad lawak takkena tempat " . Serius aku tak reti buad lawak dengan Aimy . Aku reti buad lawak ngn hg , pina ja . ( Time tu ) . Then . dah habis periksa Akhir tahun , Syafina selalu takmai . Hg pulak asyik dok berkepit dengan Zack , Ceah , Anis , Aswerah . Last sekali , aku KESEORANGAN . Hanya lagu menemani hati aku . Time aku boring dalam kelas ( Pina takmai ) , aku menyanyi la sorang-2 dlm hati aku . Lagu Korea ka . JustinBieber ka . Hihi :D

Untuk akhir kata , hg la kawan sejati aku sampai MATI , eh maksud aku , sampai bila-2 . Takkan pernah berakhir :) Bukan pasai hg kawan aku sejak Form 1 , tapi ikhlas dari hati aku =='
Aku harap , AISHAH | ILIYANA , kelas yang sama tahun depan . HAHA xD
AISHAH ROFIZAN ! FIGHTING !! 
Sekian ~ Salam ..


Suka ? Like jer . Hihi :D Thanks :)

No comments: