Hai ! Helo ! Salam ! Thanks sbb sudi masuk blog ni :) Saya benci CopyCats . Saya suka MaxChangmin & SongJongKi dan apa-2 yg berkaitan dengan KOREA ;P Korang minat Korea tak ? Hehe ~ Samala saya . Sayang Korang . Hihi :D

28/11/2011

Perasmian Blog Nur Iliyana :)






Assalamualaikum :)
Harini lega sikit . baru habis siapkan BLOG baru . Penat tahap ciban tau dak . Apa-2 pon , aku Happy :D 
Tapi kan =.= Awat Header aku tkjadi ? Kecik gyla . Tak cun la . Haa ! Zalikha Izzati ! mari sini tolong saya . HAHAHA xD
Budak ni semalam tolong aku buad blog . Then , pagi2 esok , aku cari blog aku dah hilang . Fuhh~ Geram gyla -..- Pastu buadla Blog baru . Ni haa .. Tak cun pon . Haiyoo !
Anyway , Please be my Follower ok ?

Okaylah . Sampai sini ja . Bye . Sayang korang :*

Suka ? Like jer . Hihi :D Thanks :)

No comments: