Hai ! Helo ! Salam ! Thanks sbb sudi masuk blog ni :) Saya benci CopyCats . Saya suka MaxChangmin & SongJongKi dan apa-2 yg berkaitan dengan KOREA ;P Korang minat Korea tak ? Hehe ~ Samala saya . Sayang Korang . Hihi :D

28/11/2011

Rindu Ampa ;')


Assalamualaikum . Harini tiba-2 aku RINDU budak kelas aku ;) Tambah Aishah rofizan | Zalikha Izzati | Syatila Amira dan sebagainya . Tapi aku takrindu sorang mamat ni ja . Sebab , dia tu suka buat BAJET HENSEM . Aishah tau la cerita nie , yg lain tktau .
Okay :) Aku harap tahun depan dapat kelas sama dengan ampa ( walaupon takkan berlaku -.- )
Apa-2 pon , aku tetap rindu ampa . Dan aku takkan lupakan ampa .;')
Ampa pon sama ea ? Jangan lupakan aku . Ok ? ;)
Akhir kata " 2 ALPHA ! FIGHTING !! "
KBye . Salam :)

Suka ? Like jer . Hihi :D Thanks :)

No comments: