Hai ! Helo ! Salam ! Thanks sbb sudi masuk blog ni :) Saya benci CopyCats . Saya suka MaxChangmin & SongJongKi dan apa-2 yg berkaitan dengan KOREA ;P Korang minat Korea tak ? Hehe ~ Samala saya . Sayang Korang . Hihi :D

02/12/2011

Fun to be a SINGLE ^^



Salam :) Hi , saya SINGLE ok ? Sebenarnya seronok jadi single , betul tak ? Kalau couple pon , menyusahkan ja . Nak kena jaga hati pasangan masing-2 . Tapi kan , kalau dapat pasangan yg banyak bersabar , beruntung jugak =.= Tapi susah lew nak cari kan ? Sekarang ni bukan senang nak cari GENTLEMAN . Hmm -_- 

Kita nie kadang-2 tak sedar . Makan , minum , pakaian datang dari MAKBAPAK . Bukan dari pasangan kita :') Sepatutnya kita ni kenalah membalas jasa Makbapak kita dulu . "Bila dah berjaya , dah kerja , baru la boleh cari pasangan " ---> My father always say this to me :) Tapi kadang-2 aku ingkar jugak . Tapi sekarang aku SINGLE . Tengok la macamana , aku ni  bukan baik sangat pon . Nak nasihat orang , diri sendiri pon tak PERFECT lagi . Yes , i know , " I'M NOT PERFECT "

Sudah-2 la tu , PMR tahun depan ja . Then, SPM . Taklama lagi . Nak dekat dah . Lupakan dulu pasai perasaan nie  . ^^ Kita BELAJAR dulu oke ?
Sekian , w'salam ~

Suka ? Like jer . Hihi :D Thanks :)

No comments: